Sidevisninger i alt

torsdag den 17. maj 2012

Jeg arbejder stadig med at få min blog tilpasset, så jeg er tilfreds med den. Måske vil den ændre udseende, men en dag bliver den som jeg vil have det.
Det tar lidt tid, at få sådan en side til at blive ok. Tak til min svigersøn for idéen til at lave en blog og hans forslag til "ostepressen"

Jeg vil tage billeder, med tiden lave videoer af min produktion og skrive opskrifter ind.
Samtidig vil jeg lægge link ind til sider der interesserer mig omkring osteproduktion.

Her er et kig ind i mit ostelagerskab, et gammelt køleskab som min mand har sat en ekstra termostat i, så jeg kan regulere temperaturen. Den svinger mellem 11 og 12.5 gr. C og luftfugtigheden er omkring 70. Jeg har oftest en gryde med saltlage stående i bunden, dels til afvaskning af mine oste og til at højne luftfugtigheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar